Juho Toivonen aloittaa Tonto Helsingin toimitusjohtajana

August 24, 2022

Media-alan tuotantoyhtiö Tonto Helsingin toimitusjohtajaksi on nimitetty Juho Toivonen (KTM, synt. 1980). Juho on yksi Tonton perustajajäsenistä ja osakkaista. Juho siirtyi Tontoon viestintätoimisto Kaiusta, joka on yksi Suomen suurimmista viestintätoimistoista. Kaiussa hän työskenteli työsuhteen aikana palvelukehityksessä, tiiminvetäjänä, johtoryhmässä sekä asiakastyössä kotimaisissa ja kansainvälisissä asiakkuuksissa.

Tonton edellinen toimitusjohtaja Juhana Salminen on luotsannut kolmen ensimmäisen tilikauden aikana yrityksen hyvään vauhtiin. Juhon avulla Tonton tavoitteena on palvella jatkossa entistä laajemmin markkinoinnin ja viestinnän tuotantotarpeita ja vastata asiakkaiden tulevaisuuden kehityssuuntiin.

“Olemme kasvaneet ja pystyneet kehittämään tuotantopalvelumalliamme asetettujen tavoitteiden mukaisesti. Tuleva vuosi on hallitun uuden luomisen vuosi. Uskon, että suunniteltu seuraava kehitysvaihe vastaa erittäin hyvin asiakkaidemme sekä markkinoiden toiveisiin monipuolisesta tuotanto- ja markkinointiviestinnän osaamisen yhdistelmästä”, sanoo Juho Toivonen

“Lupaavasta yrityksen alkutaipaleesta kiitos kuuluu koko tiimille. Ihanaa, että Tonton laadukasta markkinointiviestintää ja tuotantoa yhdistävä strategia saa nyt jatkoa. Tämä yhdessä tontojen omaleimaisen positiivisen asenteen kanssa tulee jatkossakin herättämään lämmintä värähtelyä asiakkaissamme”, kommentoi Juhana Salminen.

“Koen tässä työssä erittäin merkityksellisenä yhteisen kehittymisen. Tonton kunnianhimoinen porukka pääsee haastamaan itseään alan parhaiden ammattilaisten kanssa kiinnostavissa projekteissa ja samalla kehitymme jatkuvasti yhdessä, mikä näkyy usealla tasolla laadukkaampana palveluna ja onnistuneena asiakaskokemuksena”, jatkaa Toivonen.

Tonton liikevaihto oli 1,4 miljoonaa vuoden 2021 tilikaudella ja yritys työllistää 7 vakituista työntekijää. Juhana jatkaa hallituksen jäsenenä ja vastaavana tuottajana sekä keskittyy yhtiön palveluiden ja henkilöstön kehittämiseen. Yrityksen hallituksen puheenjohtajana toimii jatkossa Tonton luova johtaja, Ville Salminen.

Kuva: Vasemmalla Juhana Salminen, oikealla Juho Toivonen. Kuvan henkilöt liittyvät juttuun. Kuvaaja Ville Salminen.