Rasmus Wilénistä Tonton Head of Motion

September 7, 2023

Rasmus Wilén siirtyi Tonton markkinoinnin ja viestinnän tuotantoammattilaisten joukkoon SEK mainostoimistosta. Wilén on kartuttanut monipuolisen kokemuksen kuvakerronnan suunnittelusta ja toteutuksesta useammassa kotimaisessa huipputoimistossa sekä elokuvatuotannossa.

“Viimeiseen viiteentoista vuoteen mahtuu elokuvia, dokkareita ja mainoksia, Dop:n hommia, valokuvaamista ja leikkausta, mainostoimiston In House yksikössä työskentelyä ja kehittämistä, Motion Designiä ja värimäärittelyä. Tontolla mulla on mahdollista päästä hyödyntämään osaamistani mahdollisimman monipuolisesti erityyppisissä tuotannoissa ja päästä kehittymään edelleen”, sanoo Rasmus Wilén

Tontossa Wilén työskentelee tuotantojen suunnittelun ja toteutuksen parissa. Hän vahvistaa Tonton luovaa suunnitteluosaamista ja on mukana tuotantopalveluiden käytännön toteutuksissa.

“Ollaan pitkään yritetty löytää meidän työyhteisöön sopiva, kokenut ja luova hybridiosaaja suunnitteluun ja toteutukseen. Rasmuksessa nuo asiat yhdistyivät. Me ollaan onnellisia, että saatiin meidän kulttuuriin sopiva ammattilainen työkaveriksi”, sanoo Tonton toimitusjohtaja Juho Toivonen.

Markkinointiviestinnän tuotantojen luovan suunnittelun ja toteutuksen lisäksi Wilén osallistuu tuotantopalveluiden kehittämiseen vastaamaan tulevaisuuden tuotantotarpeita.

“Toimistojen, mainostajien, viestijöiden, kanavien, välineiden ja kohderyhmien tarpeet muuttuvat vauhdilla. Haluamme, että meillä on kyky vastata yrityksenä nopeasti erilaisiin muutoksiin toimintaympäristössä ja siksi on olennaista, että Rasmus on mukana myös tarjottavien palveluiden suunnittelussa”, Toivonen jatkaa.