Oisko aika aikuistua? Nevö!
Onnistumisen kaava tuotannossa oli kesäisen auringon lämmittävät säteet, hyvä fiilis, ohjaaja
Teemu Niukkasen ja muun tiimin rautainen ammattitaito sekä rento kuvauspäivä. Lopputuloksena oli hauska ja toimiva kokonaisuus.
Kampanja tavoitti suomalaiset opiskelijat erittäin hyvin. Vuoden määrälliset liittymistavoitteet saavutettiin hyvissä ajoin ennen vuoden loppua. Youtube-kanavalla mainos keräsi positiivisia palautteita nuorilta.
“
Ylihyvä mainos” - YouTube kommentti
“
Nää on ehkä ainoita mainoksia mitä huvittaa edes kattoo” - Toinen YouTube kommentti
“
Paras” - Kolmas YouTube kommentti
Suurin haaste tuotannossa oli löytää kumiankka, jonka metsästykseen tuottaja
Noora Luostarinen palkkasi sertifioidun kumiankkametsästäjä
Juhana Salmisen. Juhana tutustui kumiankkojen elinympäristöön ja vuorokausia kestäneen aktiivisen metsästyksen jälkeen odotus palkittiin, kun yllättäen sopiva riikinkukko ilmestyi tilausetäisyydelle.
Nuorten ensimmäiset askeleet kohti aikuisuutta ja isoja muutoksia eivät tapahdu yhdessä yössä, mutta ensimmäisen askeleen voi ottaa liittymällä Opiskelija K-plussan kanta-asiakasohjelmaan.
Tavoitteet saavuttanut mainos sekä harvinainen kumiankka katsottavissa alapuolelta.
Lisää kuvia
Tonto Helsingin instagramissa
instagram.com/tontohelsinki